Huisregels

Huisregels

1. AFSPRAKEN


Wij werken enkel op afspraak, waardoor alle tijd voor u gereserveerd wordt. Zo kunnen wij u de beste service geven.

Afspraken kunnen heel gemakkelijk online gemaakt worden via onze website.

Voor alle behandelingen wordt een voorschot betaald. Dit voorschot wordt niet terugbetaald. Bij tijdige annulatie kan je binnen de 3 maanden een nieuwe afspraak inplannen. Deze kan je zelf kosteloos verplaatsen via de link in je bevestigingsmail.

Bij een annulatie minder als 24u voor jouw afspraak ben je jouwvoorschot kwijt. Annuleer je binnen de 24u, dan zijn we helaas genoodzaakt om het volledige bedrag aan te rekenen. 

2. TIMING


Gelieve op tijd op jouw afspraak te komen opdagen. Als je meer als 15 minuten te laat bent, moeten we je behandeling indien mogelijkinkorten. Indien het niet mogelijk is dien je een nieuwe afspraak te maken. Je bent jouw betaalde voorschot dan ook kwijt. Niet komen opdagen zonder verwittiging kunnen wij helaas niet accepteren (Zie NO SHOW) 

Wij werken met een strakke planning en dit draait om wederzijds respect. Je ontvangt steeds een herinneringsmail 48u op voorhand dus de afspraak vergeten is vrijwel onmogelijk. 

3.  ANNULATIES


Als u bent verhinderd om op uw afspraak aanwezig te zijn, gelieve ons hiervan 24u op voorhand te verwittigen. Als dit niet correct gebeurd, zullen wij de volledige kostvan de behandelingsprijs aanrekenen als annulatiekost. U krijgt ook steeds de kans om iemand anders te vinden die uw plaats kan innemen, zodat de annulatiekost vervalt.

4.  NO SHOW


Komt u niet opdagen, zonder ons te verwittigen (no show), dan zal de behandeling ook volledig aangerekend worden. Het is voor ons onmogelijk om deze plaats in te vullen.

We moeten klanten vaak teleurstellen door onze volle agenda dus het is dan heel jammer als we dat plaatsje dan aan iemand anders hadden kunnen geven.

5. BEHANDELINGEN


Bij sommige behandelingen hebben we enkele richtlijnen of voorzorgmaatregelen, zodat wij de behandeling zo goed mogelijk kunnen uitvoeren. Gelieve dit even na te kijken bij de behandeling die u heeft geboekt. We herinneren je daar ook nog even aan in een mail. Gelieve deze grondig na te lezen. Eventuele vragen kunnen beantwoord worden op de dag van de behandeling of via mail. 

Bliss Aesthetics voert enkel behandelingen uit die binnen het vakgebied liggen. Indien er door allergische reacties of onderliggende medische achtergond toch complicaties ontstaan, is Bliss Aesthetics hier niet verantwoordelijk voor. Als behandelaar zullen wij al het nodige doen om je verder te helpen om eventuele klachten te behandelen. Door het maken van een afspraak stem je hiermee in. 

6. BETALING

Je kan contant betalen of via betaalterminal in de zaak. Behandelingen en aangekochte producten dienen altijd onmiddelijk betaald te worden. 

7. CADEAUBON

Cadeaubonnen zijn altijd 1 jaar geldig na datum van uitgifte. De cadeaubonnen zijn geldig op behandeling en producten. De cadeaubon is niet omwisselbaar voor contanten. 

unsplash